.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح ویژه ترخیص خودرو‌های رسوبی در پارکینگ‌های مازندران
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از اجرای طرح ویژه ترخیص خودرو‌های رسوبی در پارکینگ‌های طرف قرارداد استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ نصراله بیگلری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: طرح ویژه ترخیص خودرو‌های رسوبی در پارکینگ‌های طرف قرارداد استان از خرداد ماه امسال به مدت دو ماه به اجرا در خواهد آمد.

 

او با اشاره به اینکه این طرح شامل خودرو‌هایی که با دستور قضایی توقیف شده اند نمی‌شود، افزود: بسیاری از این خودرو‌ها به دلیل ارتکاب تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده اند که امکان ترخیص آن‌ها وجود دارد.

 

سرهنگ بیگلری گفت: مالکان سایر خودر‌هایی که خودروی آنان به دلیل دستورات قضائی توقیف شده برای رفع توقیف باید ضمن رفع موارد قانونی به مرجع قضائی صادر کننده دستور توقیف مراجعه کنند.

 

او با بیان این که متوسط زمان توقیف خودرو‌های توقیفی در پارکینگ‌ها ۲ و نیم سال است، افزود: انتظار ما از شهروندان این است که حضور خود برای ترخیص را مدیریت کنند تا حضورشان به روز‌های پایانی موکول نشود.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: این طرح مربوط به خودرو‌های رسوبی است و بنابراین خودرو‌های توقیفی سال ۹۹ و قبل از آن مشمول این ترخیص خواهند بود.

 

سرهنگ بیگلری افزود: خودرو‌های فرسوده، خودرو‌های شخصی بالای ۲۰ سال و خودرو‌های عمومی بالای ۱۵ سال و همچنین خودرو‌هایی که هیچگونه سابقه‌ای در سامانه شماره گذاری پلیس ندارند از این خدمات مستثنی بوده و مشمول این طرح نمی‌شوند.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: متقاضیان باید به دفاتر پلیس +۱۰ در سراسر استان مراجعه کنند و هیچ الزامی برای پرداخت عوارض شهرداری و معاینه فنی خودرو‌های ترخیصی وجود ندارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.